HTML

Bemutatkozás

jakabfy.jpg

Zöld közszereplő, korábbi önkormányzati képviselő Józsefvárosban (2010-2019, LMP), Józsefváros és Ferencváros külső részének országgyűlési képviselőjelöltje (2014 és 2018). Szakpolitikai területek: gazdaság, közlekedés, energiapolitika.

Azért küzdök, hogy közös erőforrásainkat közös fenntartható jövőnk megalapozására fordítsuk, ne magánzsebekbe tömjük, és ezzel további százezreknek adunk munkát, és megélhetést.

Friss topikok

Címkék

A háborút utáljuk, ne a menekülteket!

2015.08.09. 23:17 jt

A Köztársaság téren a helyzet változatlan. Azaz rossz, érthetetlen, korábban elképzelhetetlen, de nyugodt, békés és a körülményekhez képest tiszta, élhető, kezelhető. Több látogatás, közterület-felügyelettel való helyszíni egyeztetés után a következők a kulcspontok:

1. Nincs semmi agresszió, sőt tulajdonképpen az egész egyre inkább egy keleti fesztiválra kezd hasonlítani. Afgán fiatalok próbálnak dűlőre jutni magyar és cigány gyerekekkel a foci helyi szabályairól kézzel-lábbal mutogatva, mások röplabdáznak, teregetik a ruháikat, heverésznek a fűben.

menekultek-1k.jpg

2. Bármikor kimegyek, mindig van ott segítő, támogató. Van, hogy csak egy csapat rajzolgatott a gyerekekkel, máskor viszont három csapat is dolgozott, közte orvos is. Nagy köszönet minden segítő szándékú magyarnak!

3. A főváros a múlt hét vége felé végre megtalálta a helyét: toitoi vécéket hozatott, és a kulcspontokon tisztálkodási lehetőséget fog biztosítani. Örülök, hogy kiveszik részüket a szituáció kezeléséből, nagyra becsülöm azt a hozzáállást, amit a múlt hét végén elkezdtek.

menekultek-2k.jpg4. A szemét még mindig sok, de viszonylag rendezetten gyűlik a megtelt kukák körüli kupacokban.

5. A Keleti pályaudvaron kialakított tranzit zónában lézengenek csak a menekültek, a Köztársaság térről nem igazán mentek át. A zónában lehetőség van tisztálkodásra, remélhetőleg ezt használják a Köztársaság tériek.

6. A kulcskérdésre még nincs biztos válaszom: vajon miért jelentek meg hirtelen a menekülők a főváros közterületein? Ez az előző (afgán, koszovói) menekülthullámokban sem történt így soha. Végcéljuk Nyugat-Európa, Budapest mindenkinek tranzit. Eddig alig töltöttek itt el időt, ez most megváltozott. A rosszindulatú megközelítés abból indul ki, hogy gyanús az egyidejűség a kormány kampányával, tehát feltételezhető a kormány közbenjárása. Elvégre ha az emberek közé kerülnek, jobb snitteket adunk a tévéknek, könnyebben szítható a gyűlölet. Eddig ilyesmi nem volt cél, ez most változhatott. Jóindulatú megközelítés esetén elkezdjük számba venni, mi lehet az oka, hogy nem tudnak tovább utazni. Legvalószínűbb, hogy leszedik őket a vonatról. Ha az osztrákok szedik le, akkor az volna a kézenfekvő, hogy Sopronba, Szombathelyre, Mosonmagyaróvárra mennének, majd irány a zöldhatár. Persze ha még a magyarok szedik le őket, akkor más a helyzet, irányíthatóan ott gyülekeznek, ahonnan már nem hagyják őket továbbmenni. Az egyetlen hihető magyarázat, amit hallottam, hogy szétszakadt a család, és itt várják meg egymást. Na de ha szétszakad Szegeden, miért nem Szegeden várnak?

El sem tudjuk képzelni, min mentek keresztül otthonaikban, hogy egy ilyen hosszú és kockázatos vándorlást vállaltak a jobb élet reményében. Egy felelős politikus ilyenkor nem gyűlöletet szít, még akkor sem, ha számít a Köztársaság tériek szavazatára, és szeretné, hogy visszakapjuk a nemrég felújított terünket. Én ehhez tartottam magam már akkor is, amikor a kerületünk az előző ciklusban hajléktalanokat hajkurászta. Nem fognak eltűnni a társadalmi problémák attól, hogy népszavazást tartunk róluk vagy begyűjtjük a nem kívánatos elemeket.

Nem kívánom önnek, kedves, Kocsis Máté, hogy a 4 éves gyerekével egyszer mindent hátrahagyva el kelljen menekülnie hazájából, de azt végképp nem kívánom önnek, hogy olyan helyre keveredjen, amit egy magafajta politikus vezet. (Egy hozzászólás Kocsis Máté facebook oldaláról)

Egyre inkább azt gondolom, hogy a kormány gyűlöletkampányának pozitív hozadéka van: mindenki rengeteg információt kap a menekülőkről, olyanokról, amihez eddig nem fért hozzá, és rájön, hogy a gyűlölet nem megoldás, a gyűlölet nem fogja megállítani őket. A következő lépcsőfok, hogy a menekültek helyett gyűlöljük a háborút, ami miatt menekülnek, akik kirobbantják, akik finanszírozzák, és a külpolitikánkat ezen elvek szerint alakítsuk.

Jakabfy Tamás, önkormányzati képviselő

(kép innen)

96 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jakabfytamas.blog.hu/api/trackback/id/tr157694626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tomeck 2015.08.11. 00:57:53

"vajon miért jelentek meg hirtelen a menekülők a főváros közterületein? ...... A rosszindulatú megközelítés abból indul ki, hogy gyanús az egyidejűség a kormány kampányával, tehát feltételezhető a kormány közbenjárása. Elvégre ha az emberek közé kerülnek, jobb snitteket adunk a tévéknek, könnyebben szítható a gyűlölet."
Jakabfy Tamás, maga egy seggfej!

fekete juk (törölt) 2015.08.11. 03:11:35

@tomeck: na pont erre akartam írni valamit, amit itt idéztél

A posztoló szerint minden a nácidasiszta magyar kormány hibája. Az is, ha az illegális bevándorlók (nem menekültek) a közterületeken lófrálnak. Ha meg begyűjtenék és lecsuknák őket, akkor meg az lenne a baj. Van már ingyen tusoló, wc, buszjáratok, ellátás, de még mindig a kormány a hibás.
A szögesdrótokkal körbe kellett volna keríteni egy régi szovjet laktanyát és oda bezárni mindet. Se ki, se be. Aztán elbírálni egy héten belül a menedékkérelmüket és leplombált marhavagobokban deportálni őket.
Az osztrákok, németek, dánok, olaszok, franciák, britek sokkal keményebben fellépnek, leszedik őket a buszról, vonatról.

@tralalala: ez is a patásorbán hibája, nyilván Cameron is Orbán kottájából játszik.

fekete juk (törölt) 2015.08.11. 04:52:52

"tulajdonképpen az egész egyre inkább egy keleti fesztiválra kezd hasonlítani" - persze, Malmőben, Birminghamben, Lutonban, Marseille-ben, Párizsban, Rotterdamban, Berlinben is így kezdődött. Vagy említhetném Koszovót, ahol az albánok kiszorították a szerbeket, Erdélyt, ahol a románok elfoglalták a déli területeket. Elképesztő a naivitásnak ez a foka.

E.Katolnai 2015.08.11. 05:14:35

A bejegyzés egyoldalú, hiányos és megáll, ahol részletesebbnek kellene lennie, nem nevezi nevén az aljasokat. „... gyűlöljük a háborút, ami miatt menekülnek, akik kirobbantják, akik finanszírozzák, és a külpolitikánkat ezen elvek szerint alakítsuk.”
Kik azok akik a közel-kelet és az arab világ összes háborúját kirobbantották az utolsó 30 évben? Tán csak nem a modern 'demokrácia' pszichopata élharcosai, a bunkó amerikaiak? Csak nehogy valaki még hozzábiggyessze, mint felbujtót Izrael nevét … Aztán illene még Washington megveszett arab sakáljait (Szaúdi Qatar) is megemlíteni, ha már a finanszírozásról van szó. Hát igen, velük kellene külpolitikánkat másként alakítani. Az ő gyűlöleteük miatt forrong a mohamedán világ, az ő gyűlöletük az, ami rászabaditja a szerencsétlen tömegeket Európára, ha valakiből csak úgy fröcsög, ömlik a gyűlölet, mint ezekből, akkor azon ne csodálkozzon senki, h pont ez a 4 ország, ami kivonja magát a menekültek befogadásából, letelepitéséből.Aljasul mossák kezeiket, mintha semmi közük nem lenne ehhez a gigászi tragédiához.
Valahogy így, nevén nevezve a gonoszokat, már értelmesebb lehetne az írás.

Rudi Kató 2015.08.11. 05:18:27

Főleg azokat kell utálni akik az egészet szervezik és degeszre keresik magukat! Menekültekről nem lehet beszélni mivel horror mennyiségű pénzzel feltankolva vágtak neki az útnak és egyáltalán nem üldöztetés elöl menekülnek, hanem a hazugságoknak felülve a fejedelmi állapotokért keltek útra ami várja őket a felbújtok hazugságai alapján!

hexa 2015.08.11. 06:20:33

"gyűlöletkampányának" "a gyűlölet nem megoldás, a gyűlölet nem fogja megállítani őket"

Gyűlölet? Téged sem állít meg a gyűlölet?

Az, hogy disznóhúst osztogatsz a (sokszor fanatikus) muzulmánoknak, akik aztán az egészet, úgy ahogy van bontatlanul dobják ki az első fellelhető kukába, semmit sem fog megoldani, nyilván. A megoldás az lenne, ha befogadnál magadhoz egy afgán menekült családot. A te anyagi lehetőségeid számukra felfoghatatlan előnyt jelentenek, ezt valljuk be őszintén.

Egyébként gyűlölhetnéd már igazán azokat, akik háborút szítottak a Közel-Keleten. De erről valahogy egy árva szót sem írsz.

midnight coder 2015.08.11. 06:33:00

@E.Katolnai: A háborút arrafelé nem kell szítani. Ezek már ezer éve ölik egymást, és mindenki mást a környéken. Ilyen a kultúrájuk. Ami az usákok bűne az max. az, hogy támogatták azoknak a diktátoroknak az eltüntetését, akik valamennyire féken tartották őket. De itt nem arról van szó mint anno nálunk 56-ban, hogy jött a baráti szovjet hadsereg és elfoglalta az országot és ezért akik nem voltak komcsik azoknak menekülni kellett. Itt a saját szélsőségeseik harcolnak egymás ellen. Aki ide jön mint "menekült" simán lehet hogy gyerek kora óta gyilkok, és odahaza már kiirtott egy-két falut.

Nzoltan 2015.08.11. 06:43:31

@Rudi Kató: Várja is. A nyugat-európai országokban annyi segélyt és lakhatást kapnak, hogy teljesen áll amit mondanak nekik. De a politikusok hülyék. Pénzzel próbálják megváltani a társadalmi békét. Pedig itt kurva nagy etnikai háború várható húsz-harminc éven belül. Legalábbis nagyon remélem. Különben a fehér faj úgy jár mint fekete afrikában. Üldözötté válik.

Nzoltan 2015.08.11. 06:52:09

Még azt hozzátenném, hogy a siófoki eset engem abban erősit meg, hogy ezekre a bevándorlókra itt semmi szükség. És akkor ezek még azok az elkövetők az afrikaiak szellemi elitje volt.

Kampfer 2015.08.11. 06:59:10

A poszternek:
Tisztelt poszter!

Az LMP a többi 'demokratikus' ellenzéki párttal ellentétben eddig volt annyira bölcs, hogy nem állt bele ilyen mértékben a migráns kérdésbe, sőt, inkább okosan hallgatott! Érdemes lenne mindezt megfontolni!

1. Ezek NEM MENEKÜLTEK, hanem KÖZÖNSÉGES MIGRÁNSOK!
2. Szerintem legyen számunkra irreleváns, hogy mi miatt kell(?) nekik annyira menekülniük, hogy meg sem állnak Németországig! Tökmindegy, NEM a magyarok ügye!
3. Az nem érv, hogy tranzitország vagyunk! NEM AKAROK tranzitzónák között élni!
4. Számomra nem elfogadható ezeknek az elemeknek a 'befogadása' vagy bármilyen fokú integrálása! Nem ebbe a közegbe valók, szegregálni kell őket és visszatoloncolni!
5. Inkább élek kerítések és falak mögött, mint 'tranzitzónák' és táborok szomszédságában!
6. TUDJA ÖN vagy az LMP garantálni azt, hogy a ma kedvesen mosolygó maszatos kisfiú, aki örül a kiflinek, az holnap nem fog őrjöngve sariját követelni Magyarország közterületein tízezredmagával?
7. Szerintem az LMP és Ön is jobb döntést hozna, ha inkább a MAGYAROK érdekeivel foglalkoznia és nem a MIGRÁNSOK bajával...! Mert sanszos, hogy így ismét a Kocsis Máté lesz a befutó! Nem, mintha az számomra probléma lenne, de itt legközelebb az lesz a nyerő, aki határozottabb és elutasítóbb állásponton lesz a migránsok kérdésében!
Kamp.

na4 2015.08.11. 07:10:37

Miért nem a fajtájuk közé mennek? Iszlám vallású országokba, mint pl. Szaúd Arábia, Emirátusok, Quatar, Kuwait, Pakisztán, Törökország? Ráadásul sokkal közelebb vannak, mint Európa. A kerítés kevés lesz, a hadsereget vezényeljék ki a határra, és állítsák meg az áradatot. Senki sem gondolhatja komolyan, hogy a befogadás a megoldás. Azzal éppen felbátorítják öket. Kezdenek követelözni, kezdödnek az atrocitások, stb. Európa a maga bajait is nehezen kezeli, hogyan tudná még a másokét is megoldani. Vagyis migrants go home!

val 2015.08.11. 07:13:35

@Kampfer: "7. Szerintem az LMP és Ön is jobb döntést hozna, ha inkább a MAGYAROK érdekeivel foglalkoznia és nem a MIGRÁNSOK bajával...! Mert sanszos, hogy így ismét a Kocsis Máté lesz a befutó! "

Én nem akarom, hogy az ilyen Jakabfy félék legyenek a befutók. Nekünk addig jó, amíg ezek jó távol vannak a hatalomtól.

Nzoltan 2015.08.11. 07:21:37

@na4: Ott dolgozni kell. És nem lehet lopni.

Ad Dio 2015.08.11. 07:54:49

Az LMP lehetne az a párt, aki végre helyén kezeli a kérdést, a szélsőségektől mentesen. Például készíthetne pár értékes felmérést a bevándorlók közt.

- Milyen arányban beszélnek nyelveket?
- Mi a végzettségük?
- Mi az életkoruk/nemük?
- Honnan jönnek?
- Milyen vallásúak?
- Mi volt az utolsó munkájuk otthon?

Stb... stb...

Ilyen információk birtokában az olyanok, akik hajlandóak gondolkodni, megtehetnék :-). Én már nagyon várok ilyen hangokat. HA valamivel, akkor EZZEL lehetne küzdeni az állítólagos gyűlölet ellen.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2015.08.11. 07:56:51

Ostoba barom..

Az illegális bevándorlók elsősorban azokból az országokból érkeznek ahová Amerika már odament rendet csinálni.
Afganisztán, Arab Tavasz országai.

Az agyatlan ballibeknek meg kéne érteni, hogy napi 1000-1500 illegális bevándorló befogadását nem tudjuk megoldani.

Hogy az évi több százezer illegális bevándorló kiszorít minket az életterünkből.

Értem hogy a ballibeknek annál jobb, minél szarabb az ittélőknek, de ennyire nem lehetnek magyar gyűlölők még ők sem.

Exploiter 2015.08.11. 08:11:43

Miért szednék le az osztrákok? Az egész nyugati világ örül a képzett, fiatal munkaerőnek, csak a magyar hülye. Ők meg továbbmennek, olyan opció nincs, hogy bárki itt akarna maradni, vagy bárki kenytelen lenne ittmaradni.
Vagy nem...?

Krumpli Bogart 2015.08.11. 08:13:20

Nem kaptam választ arra a kérdésre, hogy ezek az emberek miért vannak a köztereken, miért nem mennek tovább Németországba, vagy a kijelölt táborba?

Én nem gyűlölök senkit, de iszlámfóbiám van.
Mint tudjuk, a fóbia olyan iszony, ami ellen nem lehet tenni semmit.

Rettenetesen félek attól, hogy engem, vagy az utódaimat, bárki, bármikor Európa földjén arra kényszeríthet, hogy bármilyen módon tekintettel legyek az iszlámra, pl. imára hívó rikoltozást hallgassak, vagy letakarjam magam, mintha szégyellni való lennék.
Eltakart arcú embereket sem akarok látni, mert félelmet kelt bennem és nem akarok félelemben élni. Nálunk csak a bűnözők és a TEK-esek takarják el az arcukat, meg azok a fegyveresek takartatják ki képen a pofájukat, akik szégyellik, hogy az Orbán-rezsimnek dolgoznak.

A saját kultúrkörömben megszokott rend szerint akarok tovább élni. Nem gyűlölök senkit, csak az iszlám szokásokat gyűlölöm.

Bafana 2015.08.11. 08:14:29

" a menekültek helyett gyűlöljük a háborút, ami miatt menekülnek, akik kirobbantják, akik finanszírozzák, "

Ez egy burkolt antiszemita szöveg volt...

Krumpli Bogart 2015.08.11. 08:14:47

@Exploiter: Állítólag minden 24. nem csak, hogy ittragad, hanem Magyarország a célja.

fifibá55 2015.08.11. 08:25:51

Jakabfy Tamás, az baj, ha úgy látja, hogy már csak érzelmek belekeverésével lehet valamilyen hatást elérni. Még nagyobb baj, ha - a kormányon lévő nagy mesterektől tanulva - az érzelmeket uszító módon próbálja szítani.

Itt alapvetően szó sincs gyűlöletről, hiába próbálja a hiteltelen média egyik része ezt sugallni, hiszen az honi lakosság zöme nem is foglalkozik ezekkel az emberekkel. Egyszerűen védenünk kell(ene) a schengeni határt az _illegális_ bevándorlóktól.
Erre történnek most nem túl hatékonynak tűnő próbálkozások, amelyek egyébként prímán beleillenek a kormány sokéves kapkodás-sorozatába.

Az, hogy ezeknek az embereknek a nagy része rosszabb körülmények közül akar idejönni, nem érv - talán szomorú, de MI KÖZÜNK HOZZÁ? Ezzel csak azt a folyamatot erősítjük, hogy még véletlenül sem gondolnak arra, hogy a tömeges távozás helyett megpróbálják megoldani saját problémáikat.
Üdvözlettel

Ad Dio 2015.08.11. 08:28:00

@Gyurcsány egy mocskos közokirat hamisító adócsaló !:

Én se örülnék, ha a Nyugatot bárhol a világban azonosítanák a szélsőséges liberalizmussal. Én is itt élek, én is része vagyok, kikérem magamnak az általánosítást! A mozlimok sem azonosak viszont a szélsőségeseikkel.

Nb. A szélsőségesekkel szemben fel lehet és fel is kell lépni természetesen.

Balt 2015.08.11. 08:35:30

@Ad Dio: Igen, bár ez is csak tüneti kezelés, ha egyáltalán.

kvadrillio 2015.08.11. 08:42:38

NU, CSÖPÖGJÖN AZ IZZADTSÁG ORBÁN SZÍVÉRE MŰTÉT KÖZBEN ÉS DÖGÖLJÖN BELE A FERTŐZÉSBE, KÖZBEN GONDOLJON A STADIONJAIRA !!!

Másfél litert izzadnak az orvosok a klíma nélküli műtőkben
Index
2015.08.11. 06:46
IT biztonság: megéri a megelőzés
A túlterheléses támadások (DDoS) már a hazai cégek számára is komoly fenyegetést jelentenek, és gyakorlatilag bárkit érinthetnek. Egyre inkább megéri a magas szintű védelem megvalósítása.

Elég sok dolog van, amit az ember nem szívesen csinálna ebben a kánikulában, a lista valamelyik utolsó helyén állhat az, hogy egy orvos szikéje alatt izzadjon. Márpedig aki most kerül kórházba, annak bizony sokszor izzadnia kell. A Napi Gazdaság keddi cikke szerint ugyanis
még a nemrég épített vagy felújított kórházakban sem klimatizált minden kórterem

az elavult épületekben működő egészségügyi intézményekben pedig kánikula idején még a több órás műtéteket is elviselhetetlen hőségben kell végeznie a személyzetnek.

Molnár Attila, az Egészségügyi Gazdasági Vezetők Egyesületének elnöke a lapnak azt mondta: energetikai szempontból az egészségügyi infrastruktúra jelentős hányada korszerűsítésre szorul, ami a fűtési-hűtési rendszerekre is igaz. A kórházakban a központi légkondicionálás jelenthetné a legköltséghatékonyabb megoldást - bár a klimatizálással becslések szerint 30-40 százalékkal megemelkednek az energiaköltségek. Egy épület hűtése ráadásul nem egyszeri beruházás: a klímaberendezést rendszeresen karban kell tartani, ennek elmaradása komoly veszélyeket hordoz, mint azt az Egyesült Államokban és Kanadában kitört legionellajárvány is bizonyítja.

Nagy Péter, a Szent János-kórház orvos igazgatója azt mondta a Napi Gazdaságnak, hogy a műtők levegőcseréjét szigorú előírások szabályozzák, ez pedig csak speciális megoldásokkal biztosítható.
Egy ilyen klímaberendezés legalább másfél millió forintba kerül, ezért nincs is minden műtőben.

Az operáló személyzet emiatt valóban komoly terhelésnek van kitéve: egy 3-4 órás műtét során, amelyet steril ruhába beöltözve, 40 fokban kell végigcsinálnia, akár 1,5 liter folyadékot is veszíthet a szervezet. Hőségriadó idején ezért, más kórházakhoz hasonlóan, a halasztható műtéteket későbbi időpontra teszik át, ami a betegeknek is kedvezőbb.

BASSZAMEG!!!!!

Pipas 2015.08.11. 08:56:53

@kvadrillio: "NU, CSÖPÖGJÖN AZ IZZADTSÁG ORBÁN SZÍVÉRE MŰTÉT KÖZBEN ÉS DÖGÖLJÖN BELE A FERTŐZÉSBE, KÖZBEN GONDOLJON A STADIONJAIRA !!!"

Úgy van! Előtte évszázadokon keresztül nyilván volt klíma minden műtőbe, csak a zorbán ellopta. FideSS. :D

a fidesz csak lopni tud 2015.08.11. 08:58:37

Fotelban szétfolyó agyhalott orbánistának sokkal könnyebb elmagyarázni azt, hogy a menekült szórakozni jött, mint azt, hogy otthon már nem élne.
Fideszkomcsi a negatív IQ-val csak ezt érti meg, gondolkodni nem szokott, nem is tud.

a fidesz csak lopni tud 2015.08.11. 09:00:34

@Pipas:

A felmerülő problémákat akkor kell megoldani, amikor előjönnek.
Agyhalott orbánkomcsi, az utóbbi 10 évben vannak a 35 fok körüli nyarak, csak egy full idióta orbánista akar 23-24 fokos "hőségbe" klímát.

a fidesz csak lopni tud 2015.08.11. 09:02:32

@Krumpli Bogart:

A kerítéssel nem teljesen az a baj, hogy van, hanem az, hogy akkor amikor az Orsós klán átszökött a határon és itthon alapított putridinasztiát, akkor még nem volt.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.11. 09:10:02

Na, még egy migránssimogató poszt.

"A háborút utáljuk, ne a menekülteket!"

Senki nem utálja a "menekülteket", akik valójában illegális betolakkodók, akiket senki nem hívott. Csak éppen nem akarjuk, hogy itt legyenek Magyarországon. Nehéz ezt felfogni?

"az egész egyre inkább egy keleti fesztiválra kezd hasonlítani. Afgán fiatalok próbálnak dűlőre jutni magyar és cigány gyerekekkel a foci helyi szabályairól kézzel-lábbal mutogatva, mások röplabdáznak, teregetik a ruháikat, heverésznek a fűben."

Milyen idilli kép, mindjárt örömkönnyekre fakadok. A rotterdami és más ny-európai no-go zónákról is ez a véleményed? Az ilyen zónákban portyázó saria rendőrségekről is (mert oda a hivatalos rendőrség már be sem mer menni)?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.11. 09:11:01

@a fidesz csak lopni tud:

"A kerítéssel nem teljesen az a baj, hogy van, hanem az, hogy akkor amikor az Orsós klán átszökött a határon és itthon alapított putridinasztiát, akkor még nem volt."

Milyen bájos, amikor egy az etnikai megkülönböztetést amúgy elítélő liberális cigányozik.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2015.08.11. 09:15:08

@a fidesz csak lopni tud:

Ostoba Gyurcsány csicska..

Az MSZP alatt csökkentették felére a kórházak számát, és adósították el végletekig az egészségügyet, privatizálták a kórházakat, ahol folyosókon fektették le a betegeket.

Mára már kifizették az adósságaikat, és a Gyurcsnyista férgek károkozásának helyreállítása után, lassan beindulhat a fejlesztés is.

Kampfer 2015.08.11. 09:16:33

@val: Üdv! Nos, egyetértünk. Én is kiakadnék, ha a 'demokratikus' ellenzék bármely összetevője akárcsak a hatalom közelébe is kerülne! Mentsen tőle az ég! De azt be kell lássuk, hogy egy LMP-t nem lehet együtt emlegetni egy maszoppal (phejj), dk-val (phejj), együttel (phejj), pm-mel (phejj) vagy netán azzal az undorító mlp-ve (phejjj, dögöljenek meg)! És oda sorolom a moma-t (phejj) is! Eddig azért migráns kérdésben az LMP-től távol álltak az agyhalott libbant megnyilvánulások! Persze, ők tudják, hogy mennyire akarják leküzdeni magukat...
Kamp.

BaliBa 2015.08.11. 09:25:59

Kedves Tamás!

Készülnek-e olyan kimutatások, hogy az ide érkezők hány százaléka keresztény (biztosítunk-e számukra vallásgyakorlási lehetőséget akár kizárólag erre a célra létesített sátorban a magyarországi egyházak közreműködésével), továbbá ismerjük-e a szakképzettségüket, nyelvtudásukat, a férfiak, nők, gyerekek arányát, életkori megoszlásukat, hogy hány százalékuk érkezett nagy népsűrűségű városokból(25 ezer fő négyzetkilométerenként)és hány százalékuk ritkán lakott területekről (25 fő négyzetkilométerenként)? Ha ezeket elmulasztjuk, akkor még átmeneti megoldásra sincs remény, de figyeljünk csak a szlovákokra, akik igényük szerint válogatnának keresztény kultúrájú, angolul jól beszélő, szakképzett, aktív korú szír menekülteket. A többiekre pedig legyen érvényes az irgalmas samaritánus - nem félreidézett és félremagyarázott - példázata.

Kampfer 2015.08.11. 09:26:23

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Üdv!
+1!
Szerintem esélytelen lesz ezt megmagyarázni! Én sokkal jobban örülnék olyan utcaképeknek, ahol magyar-magyar, magyar-sváb vagy magyar-horvát esetleg magyar-szlovák gyerek játszik egymással. Még a cigányt sem tudom már tolerálni, azokat ráadásul valóban gyűlölöm is (okkal, őket már ismerem)! Nem hiszem, hogy egy ilyen feszültségekkel teli társadalomra rá kell engedni akárcsak 500 migránst is!
Az, hogy nem akarom, hogy itt legyenek, nem jelenti azt, hogy gyűlölö őket! Gyűlölni majd ráérek akkor is őket, hogy ha azt tapasztalom, amit Nyugat-Európában művelnek. Na, akkor majd lesz gyűlölet is! És akkor majd arra is emlékezni fogok, kik voltak azok a politikusok, milyen politikai vonalat képviseltek azok a pártok, akik ezt ránk szabadították!
Kamp.

Krumpli Bogart 2015.08.11. 09:38:20

@kvadrillio: A stadionba kéne menni operálni. Ott az öltözőben biztosan van klíma, mert ha nem lenne, a focitehetségek kivernék a balhét.

Krumpli Bogart 2015.08.11. 09:42:33

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Nincs baj na! A Gyurcsi-família is maradhatott volna kívül a kerítésen.
Az egész rühös-tetves politikai elitünk elmehetne a búsba. Emiatt igazán nem érdemes egymás torkának esni.

Krumpli Bogart 2015.08.11. 09:45:40

@BaliBa: Mondjuk nekem már több keresztényre sincs szükségem.... Épp elég nekem a KDNP a Semjén Zsolttal.
Tőlük is hányok már.

Gáz van! 2015.08.11. 10:08:31

@Krumpli Bogart: Tényleg, számodra a KDNP jelenti a kereszténységet? Ez esetben az ateistákból és pénzhívőkből is piszkosul eleged lehet már (lásd mszp, szadesz, fidesz és társaik).
De hol van a Jobbik? Pfujj, büdös magyarok?

Ad Dio 2015.08.11. 10:26:17

@BaliBa:

+1

Azt gondolom, hogy a szlovákok most nagyon jó ritmusérzékkel léptek és nagyon jó irányba. Még lehetne őket követni (nem sokáig, mert hamar bezárul ez a kapu).

Ad Dio 2015.08.11. 10:29:33

@BaliBa:

Én komolyan azt gondolom, hogy a LehetMásaPolitika lehetne az a párt, aki végre értelmesen áll a kérdéshez és nem agitprop alapon.

BaliBa 2015.08.11. 10:50:50

@Krumpli Bogart:
Akkor neked az iszlám államban (IS) a helyed.

BaliBa 2015.08.11. 10:57:13

@Ad Dio:
Lehetne. Várjuk Tamás válaszát, de legalább azt, hogy elgondolkodik a kérdésen. Bár én személy szerint a jelen helyzetben nagyobb hatást várnék attól, ha a kormányzat, vagy még inkább az összeurópai vezetés tenné ugyanezt.

jt · http://jakabfytamas.blog.hu 2015.08.11. 10:57:35

@tralalala: @tomeck: @fekete juk:
Nem voltak illúzióim, hogy megjelenik a trollkommandó, ha a menekültekről írok. De végül is csak az én szomszédomban jelentek meg, nem a tietekben, hadd írjak már!

Igen, és igen, és igen, azt gondolom, hogy a kormány tartja vissza őket valahogy (MÁV-val, rendőrséggel, dezinformációval, akármivel). Ez a politikai véleményem. Nem, nincs semmilyen bizonyítékom rá, csak azt látom, hogy a koszovói hullámnál nem történt ilyesmi, csak akkor jelentek meg a közterületen, amikor Habony-kampány megy ellenük. Próbálunk megbizonyosodni erről, de amikor 2006-2008 körül azt gondoltuk, hogy Gyurcsány korrupt, akkor se volt rá bizonyíték, mégis világos volt, mint a nap. (2010-től@Rudi Kató: Simicska, Orbán, Mészáros, stb detto.)
Az egyetlen dolog, ami miatt nem írtam ezt ennyire élesen a főszövegben, hogy ez a fajta kommunikáció számomra ellenszenves fideszes és libsi módszer. De ha kérdezitek, tessék!

@fekete juk, az "elfoglalják hazánkat"-rettegő: van egy fontos különbség: a koszovói albánok meg az erdélyi románok ott éltek, és nem szándékoztak továbbállni.

@E.Katolnai: igen, alapvetően egyetértek. Az USA második iraki háborúja kapitális hiba volt. Persze a Szaddam rendszert meg kellett valahogy dönteni, de ez az aljas módszer (katonai támadás kreált bizonyítékokra alapozva) örökké beleégett az USA, de főleg a Fidesz republikánus testvérpártja és a Bush klán történetébe. Remélem, hogy stigmaként. Megírom szívesen részletesebben, hogy mit gondolok erről, de szerintem te sem fogsz visszajönni, hogy elolvasd.

jt · http://jakabfytamas.blog.hu 2015.08.11. 11:06:47

@Rudi Kató: a "horror mennyiségű pénz" helyett maradjunk abban, hogy ez a kinti középosztály, azaz magyar viszonylatban a közép alja. Csak éppen mindenüket pénzzé tették, a lakásukat is.

@hexa: gyűlölöm, ha háborút szítanak, és nevükön is nevezem őket, lásd az előző bejegyzést. Viszont engedd meg, hogy magukat az embereket viszont hadd ne gyűlöljem!

@Kampfer: ha a magyar állam meg tudná (akarná) oldani a menekültek szervezett szállítását, nem kellene migránsok között élnie. De azt gondolom, hogy a magyar állam azt akarja, hogy sátorozzanak a téren, hogy a billegő véleménnyel rendelkezők is (meg)utálják őket. Úgy látom Józsefvárosból, hogy a Fidesz-KDNP kormány fő ideológiája nem a kereszténység, hanem a gyűlölet.

Gáz van! 2015.08.11. 11:07:15

@jt: "Nem voltak illúzióim, hogy megjelenik a trollkommandó"

Nyilván mindenki troll, aki veled nem ért egyet. Az, meg sem fordult a fejedben, hogy esetleg a nagy többség valóban nem osztja a véleményed?
Kezdeményezz népszavazást a bevándorlásról, kell, nem kell alapon. Egyszerű kérdés, csak aztán nehogy a tízmillió troll országa legyünk.

Ez a vicc jut rólad eszembe:

Figyelem, figyelem!-szólal meg az autórádió-Felhívjuk az M7-es autópályán utazók figyelmét hogy legyenek óvatosak, mert egy õrült a forgalommal szemben robog. Egy autós, aki szintén hallgatja a közleményt hirtelen felcsattan:
-Hogyhogy egy? Mind!

Ad Dio 2015.08.11. 11:07:27

@BaliBa:

Jelenleg Európa sokkos állapotban van. De el kell kezdeni magunkhoz térni valahol. Mondjuk itt és most.

De ehhez kellenek az adatok. El kell dönteni, hogy a nyilvánvaló hátrányok és problémák mellé fel lehet-e hozni olyan dolgokat, amik módosíthatják az egyenleget.

Tömeges gyűlölet egyébként szerintem (még) nincs a bevándorlókkal szemben. Van viszont félelem - mégpedig alapos félelem.

jt · http://jakabfytamas.blog.hu 2015.08.11. 11:22:49

@Kampfer: @val: "7. Szerintem az LMP és Ön is jobb döntést hozna, ha inkább a MAGYAROK érdekeivel foglalkoznia és nem a MIGRÁNSOK bajával...!"
Ötödik éve foglalkozom a magyarok érdekeivel. Például, hogy ne lopja a pénzt a helyi Fidesz. Vagy, hogy ne költsünk néhány tízmilliót a hajléktalanok begyűjtésére, mert attól még nem lesz hol lakniuk, és visszamennek a terekre. Költsük inkább az ellátásukra! Tudom, nem értenek egyet, de azért nem veszem magamra a nemzetellenes jelzőt, mert egy baromság.

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Amerika ügyben lásd fent. A hozzászólása többi része pedig hihetetlenül irreleváns, lévén, hogy a napi 1500 menekültből maximum kettőre saccolom, aki itt is akar maradni.

@Krumpli Bogart: arra a kérdésre még én sem tudok biztos választ, mi tartja itt őket a köztereken. Ha majd tudok, megírom.

@Bafana: Ha Izrael állam szítja a háborút, akkor Izrael állam ellensége vagyok. Ettől viszont még nem vagyok antiszemita, mert nem a vallásuk miatt van. Érthető?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.11. 11:30:05

@jt:

"Ha Izrael állam szítja a háborút, akkor Izrael állam ellensége vagyok. Ettől viszont még nem vagyok antiszemita, mert nem a vallásuk miatt van. Érthető?"

Nem érthető.

Avagy szerinted az antiszemita a vallásuk miatt nem kedveli a zsidókat?

Ha így gondolod, akkor az antiszemita nem utálja a vallástalan vagy kikeresztelkedett zsidót, ugye?

Kár, hogy szegény Radnóti és Szerb Antal ezt nem tudták.

BaliBa 2015.08.11. 11:30:36

@Ad Dio:
Azt hiszem, mi nem idevalók (a blogra) vagyunk, tamás (jt) pedig nem odavaló ahol van. :)

jt · http://jakabfytamas.blog.hu 2015.08.11. 11:36:29

@fifibá55: ez egy nagyon konstruktív hozzászólás volt. Viszont (i) elismertem több helyütt is, hogy több állami szervnek pozitív a hozzáállása (lásd 3-as pont), (ii) a háborús zónából érkezők előtt nemzetközi szerződések szerint nem lehet lezárni a schengeni határt. Pontosabban, ha már bejutottak, joguk van a megfelelő menekültügyi eljárásokhoz, nem lehet őket csak úgy visszazsuppolni. Ezeket a szerződéseket Magyarország aláírta, ezzel kezdtük a közeledésüket a "fejlett Nyugathoz" (igen, annak idején Orbán is így mondta).

@BaliBa: nyilván erre képtelen vagyok, mint egy szem helyi politikus. De a legnagyobb gond, hogy erre képtelen a MAGYAR ÁLLAM is a maga intézményeivel, pénzügyi lehetőségeivel, több százezer alkalmazottjával. Vagy ami rosszabb, nem is érdekli.

Ad Dio 2015.08.11. 11:39:46

@BaliBa:

Nincs könnyű helyzetben az az igazság. A párt nevében nem nagyon ígérgethet, egyedül meg épp olyan kevés ehhez mint Te vagy én.

Mondjuk azt megtehetné, hogy az igényt kommunikálja azok felé, akik léphetnek. Mivel a migránsok tömegesen vannak jelen Budapesten, nem lenne olyan nagy mondás elkezdeni egy kis adatgyűjtést. 1-2 ezer fővel már használható információnk lenne.

Ad Dio 2015.08.11. 11:41:13

@jt:

"nyilván erre képtelen vagyok, mint egy szem helyi politikus. De a legnagyobb gond, hogy erre képtelen a MAGYAR ÁLLAM is a maga intézményeivel, pénzügyi lehetőségeivel, több százezer alkalmazottjával. Vagy ami rosszabb, nem is érdekli."

Te ne azzal foglalkozz, hogy MÁS miért nem teszi, hanem hogy Te (ti) miért ne tennétek. Te magad valóban kevés vagy, de a Pártod már nem.

jt · http://jakabfytamas.blog.hu 2015.08.11. 11:41:17

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Hadd ne mélyedjek bele az antiszemitizmusba, ebben a sportágban olyan gyenge vagyok, hogy biztosan Ön is megverne :)
Sem a vallása, sem a származása, sem a bőrszíne, sem az orrmérete, sem a hajszíne, sem a lábszaga miatt nem utálok senkit, és a sort lehet nagyon sokáig folytatni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.11. 11:54:21

@jt:

"Hadd ne mélyedjek bele az antiszemitizmusba, ebben a sportágban olyan gyenge vagyok, hogy biztosan Ön is megverne :)"

A személyeskedés is megengedett a posztoló részéről? Tudod, elég aljas módszer, ha épp a posztoló személyeskedik egy kommentelővel - főleg akkor, ha az adott kommentelő nem személyeskedett veled.

"a háborús zónából érkezők előtt nemzetközi szerződések szerint nem lehet lezárni a schengeni határt."

Nem háborús zónából érkeznek, hanem Görögországból, Olaszországból, Szerbiából. Eddig nem tudtad?

"Pontosabban, ha már bejutottak, joguk van a megfelelő menekültügyi eljárásokhoz, nem lehet őket csak úgy visszazsuppolni."

Mivel biztonságos országokból érkeztek, jogunk van visszazsuppolni őket.

"nyilván erre képtelen vagyok, mint egy szem helyi politikus. De a legnagyobb gond, hogy erre képtelen a MAGYAR ÁLLAM is a maga intézményeivel, pénzügyi lehetőségeivel, több százezer alkalmazottjával. Vagy ami rosszabb, nem is érdekli."

Mindig nagyon könnyű ürügyet keresni a tétlenségre, mert pár szólamon kívül a pártod sem tesz semmit. Ez két dolgot jelenthet: 1) az LMP véleménye nagyon eltér a tiédtől vagy 2) az LMP ugyanúgy impotens, mint a többi balos párt.

Jöhet a blogodról való kitiltás a liberális véleménynyilvánítási szabadság és tolerancia nagyobb dicsőségére. :D

Ötperces Nickregisztráció 2015.08.11. 11:56:41

A MAGYAR hajléktalant elhajtják a pályaudvarokról és az utcákról, a migránsoknak tranzitzónát hoznak létre ugyanott, a János Pápa téren már imádkoznak is:

kepfeltoltes.hu/150806/migransok_koztarsasag_ter_esti_ima_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Az adót-TB-t fizető MAGYAR beteg magát kell hogy megműtse, de a kamionról leeső migránskölyöknek jár:
INGYENES és AZONNALI kórházi ellátás
INGYEN szemüveg
INGYEN laptop, nettel:

www.kisalfold.hu/gyori_hirek/mar_mosolyog_a_szir_fiu_aki_kamion_alvazarol_esett_az_m1-es_autopalyara/2440010/

Pipas 2015.08.11. 12:24:41

@a fidesz csak lopni tud: "csak egy full idióta orbánista akar 23-24 fokos "hőségbe" klímát"

Aha, mert csak a fidesz óta van meleg nyáron. Figyu, a legnagyobb jószándékkal mondom, hogy nézesd meg magad orvossal...

jt · http://jakabfytamas.blog.hu 2015.08.11. 12:47:53

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem lesz kitiltás és cenzúra, az nem Kocsis Máté facebook oldala.

Könyvtárnyi irodalom van arról, hogy Törökország, Görögország, Bulgária vagy Szerbia mennyire nem "biztonságos" és európai. Egyébiránt Magyarország sem, ezért nem érkeznek vissza tíz meg százezrével nyugatról a dublini szerződés szerint az először nálunk regisztráltak.

A másik kérdéssel kapcsolatban azt el kell ismerni, hogy LMP-ben elég kevés a farszi, pastu, arab és kurd tolmács.

Az inkriminált megjegyzést pedig ne vegye személyesnek. Szerintem az ország nagy része megverne ebben a sportágban :)

2015.08.11. 13:39:51

@Ötperces Nickregisztráció: nem kicsit ferdited a tenyeket.
A magyar afa es tb fizeto allampolgar varolistan volt, ERMUTETHEZ, amihez szakkepzett, gyakorlott orvos kell(ett volna). Igen megmutotte magat (a hulyeje), remeljuk nem hal bele a szovodmenyekbe. A sebe alapjan elfertozodott, lehet el is uszkosodik neki. Ha ez lesz, oruljon ha nem hal bele, es csak a labat veszti el.
Korhazi ellatas pedig igenis jar azoknak akik hasmenessel kiszaradas veszelyeztetettek (kisgyerekek), vagy kozuti balesetben serulnek meg, az onhibajukbol, akar onhibajukon kivul! Egy hajlektalant is bevinnenek ellatasra, ha atmenne rajta egy kamion, mert reszegen at akart menni az autopalyan! Sot csak szimplan akkor is bevinnek, ha egy masik hajlektalan hivna a mentoket, hogy a haverja fel napja nem mozdul, nincs maganal!

A szir tinedzsernek pedig nem jart se a laptop, se a szemuveg! Azt onkentesek adtak neki, joindulatbol, segiteni akarasbol! Mi kozod neked ahhoz, hogy egy onkentes mit vesz a sajat penzebol, es kinek?! Ki vagy te higy megszabd, hofy egy onkentes kinek segithet es kinek nem?! Te durung! Egy fokkal nem vagy jobb mint az Iszlam Allam perverz mocskos gyilkosai! Egy barom allat vagy!

Exploiter 2015.08.11. 13:41:37

A legnagyobb jószándékkal mondom, főleg, mert legutóbb rátok szavaztam: a muzulmán/bevándorló téma borítékolhatóan meg fogja határozni a következő évtizedekben mind a kontinens sorsát, mind pedig a politikai viszonyokat és közbeszédet.
Az átlag magyar pedig szereti a maga kis nyugalmas életét, amit joggal félt mostanában.
Vagy ezt figyelembe véve próbáltok a kérdéshez állni, vagy esélyetek nem lesz soha a kormány közelébe jutni. A szélsőjobb tuti, hogy erősödni fog, jó lenne ezzel szemben egy vállalható ellenpont. Most nem úgy néz ki, hogy erre van esély.

Ad Dio 2015.08.11. 13:49:29

@jt:

"Egyébiránt Magyarország sem, ezért nem érkeznek vissza tíz meg százezrével nyugatról a dublini szerződés szerint az először nálunk regisztráltak."

Nagyon-nagyon messze van a valóságtól a blogger ha ezt komolyan gondolja.

Ad Dio 2015.08.11. 13:55:28

@Ötperces Nickregisztráció:

Imádkoznak? Had imádkozzanak. Nem bántanak azzal senkit.

A gyerektől meg ne sajnáld az orvosi ellátást. Megette a fene azt a társadalmat ami ennyi nem bír ki.

tomeck 2015.08.11. 13:56:58

@jt: Tipikus liberális demokrácia: Ha valakinek mas a véleménye akkor trollkommando fizetett berenc tan meg fasiszta is. Ez van. Mindenesetre ha ilyen meglatasaid vannak hogy nem engedik orbanek tovabb a menekülteket ne várj sokat a további politikai palyafutasodtol...

val 2015.08.11. 14:01:45

@Exploiter: Érdekes meglátás, bár eddig arrólt szólt a dolog, hogy a szélsőjobb pont attól szélsőjobb, ahogy ezekhez a témákhoz viszonyul.
Ki ne derüljön, hogy valójában te is jobbikos vagy csak még nem tudsz róla. :P

Exploiter 2015.08.11. 14:03:16

@val:

Szerintem nem feltétlenül. Vagy ha ennyiről szól a dolog, akkor nagyon nagy gond van, mert akkor az adott oldalhoz való tartozás meghatározza a teljes világképet is, dobozokból meg nem lehet vitatkozni, csak lökdösni egymásnak a paneleket.
Ennél azért többet várok egy gondolkodó embertől.

Ötperces Nickregisztráció 2015.08.11. 14:04:43

@Ad Dio: "Imádkoznak? Had imádkozzanak. Nem bántanak azzal senkit."

Ne feledd hogy MINDENÜTT így kezdődött. Párizsban, Malmőben, mindenütt. Utcai imák, saját imaterem kikövetelése, majd sariazónák kialakítása.

"A gyerektől meg ne sajnáld az orvosi ellátást. Megette a fene azt a társadalmat ami ennyi nem bír ki."

Megette a fene azt a társadalmat amelyik az iratok nélkül érkező idegenekkel jobban bánik mint saját polgáraival.

Vedd még hozzá az ingyen zuhanyt amit már most teleszartak. Meg Szegeden a WC-t amit az ottlakók takarítanak. Meg az ingyen BKV-t, a különbuszokat. Mennyit bír ki még a társadalom?

Ad Dio 2015.08.11. 14:11:43

@Ötperces Nickregisztráció:

"Ne feledd hogy MINDENÜTT így kezdődött. Párizsban, Malmőben, mindenütt. Utcai imák, saját imaterem kikövetelése, majd sariazónák kialakítása."

Attól mert így kezdődött, nem szükségszerű, hogy így is folytatódjon. Fel kell készülni ezekre a helyzetekre a válasszal. Pl. imateremhez x% támogatás van. A többit meg kell oldaniuk, a támogatás a projekt végén érkezik.

Saría zóna meg csak akkor van, ha a társadalom többsége szeretné. Erre megvan a demokratikus út: tessék népszavazást kezdeményezni és ott nyerni. Addig meg tetszenek csendben maradni. Ha nem tetszenek, akkor meg szabad innen elmenni.

Ötperces Nickregisztráció 2015.08.11. 14:13:16

@Kuoni pásztor: "A szir tinedzsernek pedig nem jart se a laptop, se a szemuveg! Azt onkentesek adtak neki, joindulatbol, segiteni akarasbol! Mi kozod neked ahhoz, hogy egy onkentes mit vesz a sajat penzebol, es kinek?! Ki vagy te higy megszabd, hofy egy onkentes kinek segithet es kinek nem?! Te durung! Egy fokkal nem vagy jobb mint az Iszlam Allam perverz mocskos gyilkosai! Egy barom allat vagy!"

Látom a sértegetés neked is megy, az ékezetek nem annyira, netán külföldről írsz? :) A tényeket TE ferdíted, egy magyarok által fenntartott alapítvány költött rá ennyit, NEM SAJÁT PÉNZBŐL, a facén az adományozók el is küldték őket ahova valók. Ja, és ÉN NEM ÖLTEM MEG SENKIT, ellentétben az IÁ-val, és a menekültek egy részével akikről nem tudjuk kik, mit követtek el :)

"A magyar afa es tb fizeto allampolgar varolistan volt, ERMUTETHEZ, amihez szakkepzett, gyakorlott orvos kell(ett volna). Igen megmutotte magat (a hulyeje), remeljuk nem hal bele a szovodmenyekbe. A sebe alapjan elfertozodott, lehet el is uszkosodik neki. Ha ez lesz, oruljon ha nem hal bele, es csak a labat veszti el."

Vagyis szerinted a várólistás magyarért nem kár, de a szír aki IRATOK NÉLKÜL, ILLEGÁLISAN egy kamionon lógva akart belógni azt fürdessük tejben-vajban. A MENEKÜLTTÁBOROKBAN JOBB KAJA VAN MINT A KÓRHÁZBAN, de ezek csak panaszkodnak, még a szemetet is az önkéntesek szedik össze utánuk, érdekes mód az allahakbarozás napi ötször az megy nekik, meg a követelődzés is.

A mobil meg okosteló alapfelszerelés náluk, a Korán is, de egy rohadt zsebkendőt nem tudnak a kukáig elvinni.

Ötperces Nickregisztráció 2015.08.11. 14:19:39

@Ad Dio: "Attól mert így kezdődött, nem szükségszerű, hogy így is folytatódjon."

Igen, nyilván nálunk fog jól folytatódni az ami tőlünk sokkal erősebb-gazdagabb társadalmakban sem sikerült :D

"Saría zóna meg csak akkor van, ha a társadalom többsége szeretné. Erre megvan a demokratikus út: tessék népszavazást kezdeményezni és ott nyerni. Addig meg tetszenek csendben maradni. Ha nem tetszenek, akkor meg szabad innen elmenni."

SEHOL nem így történt. Se a párizsi banlieu-k-ben, se Malmőben, se Londonban. Vagy most sem amikor rátámadtak a bikinis csajra a nindzsák. Vagy ahogy a mi pirézeink rárontottak az "utcájukba" tévedőkre. Keress utána. Egy bizonyos arány elérése után szarnak a demokráciába, titokban addig is, csak onnantól már hangosan demonstrálják is.

Ad Dio 2015.08.11. 14:50:04

@Ötperces Nickregisztráció:

"Igen, nyilván nálunk fog jól folytatódni az ami tőlünk sokkal erősebb-gazdagabb társadalmakban sem sikerült :D"

A demokrácia fogalom éppen újraértelmező félben van. A nyugat agyonliberalizált, társadalommérnökösen kreált szuperpc értelmezése helyett visszatérőben van a demokrácia eredeti jelentése, miszerint az nem más, mint a többség akarata :-). Ha ezt következetesen végigvisszük, akkor nem kell attól félnünk, hogy úgy járunk mint egyes nyugati országok.

"SEHOL nem így történt. Se a párizsi banlieu-k-ben, se Malmőben, se Londonban. Vagy most sem amikor rátámadtak a bikinis csajra a nindzsák. Vagy ahogy a mi pirézeink rárontottak az "utcájukba" tévedőkre. Keress utána. Egy bizonyos arány elérése után szarnak a demokráciába, titokban addig is, csak onnantól már hangosan demonstrálják is."

Mi meg majd nem így teszünk. A következetesség és az AZONOS bánásmód a dolog nyitja. Azon értékek komolyan vétele ami az európai értékrend alapja: törvény előtti egyenlőség. El kell felejteni azt, hogy attól mert valaki kisebbség, automatikusan értékesebb mint a többség.

Ha ennek ellenére demonstrálgatnak, tegyék nyugodtan. Ha meg nyugtalanul demonstrálgatnak, akkor rendőrség, hadsereg. Ha ehhez növelni kell ezen testületek létszámát, akkor azt el kell mondani a bevándorlóknak, hogy ez miattad van, pénzbe kerülsz, ha így folytatod, nem fogunk befogadni.

Lehet ezt a helyzetet kezelni, csak a szélsőségeket kell nagyon gondosan kerülni.

Ötperces Nickregisztráció 2015.08.11. 15:41:47

@Ad Dio: Szép amit leírtál, kár hogy soha nem fog megvalósulni, mivel ugyanazok a törvények kötik a kezünket mint az összes jóléti demokráciának még úgy is hogy nem élünk jól. És a "menekültek" ezzel tisztában vannak, Szegeden már a fotóst fenyegették hogy a beperlik, pedig csak lefotózta őket.

De tegyük fel hogy az lesz amit mondasz, OK. MIBŐL? Nem állunk úgy anyagilag hogy akár csak ezret is befogadhatnánk vagy kezeljünk. A saját agresszív kisebbségünkkel szemben tehetetlen a rendőrség, hadsereg nincs, határőrség nincs, vannak viszont jogvédők akik szépeket blogolnak Strassbourgig már akkor is amikor csak kerítést építünk. "Nem így teszünk?" Hogyan, amikor az öregezőknek kiharcolják a jogvédők a kártérítést?

Mint polgár, jók a gondolataid, de pont emiatt soha nem fogsz a hatalom közelébe kerülni.

A legrosszabbra készülhetünk, hála a hasznos idiótáknak akik etetik, ellátják őket és pucolják utánuk a vécét.

Nzoltan 2015.08.11. 15:47:37

De jó, hogy az eritreaiak késeltek svédországban, akik autómatikusan menekültstátuszt kapnak az EU-ban.

Ad Dio 2015.08.11. 16:13:39

@Ötperces Nickregisztráció:

A dolgok szerencsére épp változóban vannak. A jólét és a béke felpuhította a demokrácia eredeti értelmét. Nosza, korrigáljuk! Semmi sem lehetetlen.

A következetes hozzáállás meg fogja szülni a maga gyümölcsét. Csak be kell jönni középre, mert sem a liberális szél, sem a fasiszta szél nem vezet tartós eredményre.

jt · http://jakabfytamas.blog.hu 2015.08.11. 17:10:08

@Ad Dio: Magyarország neked, állampolgárnak biztonságos, de egy menekültnek alig-alig van esélye oltalmazotti státust kapni (a menekültstátusról nem is beszélve). Tele volt ezzel a sajtó az utóbbi hetekben.

jt · http://jakabfytamas.blog.hu 2015.08.11. 17:11:19

Mindenkinek, aki bírja az angolt, egy kis kötelező olvasmány. Nem a magyar helyzetről, hanem összeurópai szemmel: www.theguardian.com/uk-news/2015/aug/10/10-truths-about-europes-refugee-crisis

jt · http://jakabfytamas.blog.hu 2015.08.11. 17:20:27

A releváns részek röviden magyarul:
-62% jött a három legnagyobb háborús zónából, azaz nem gazdasági okokból
-Az idén megérkezett 200 ezer migráns az európai összlakosság 0,027 százaléka. Nem fogják összeomlasztani a szociális rendszert.
-Ezzel szemben Libanon 1,2 millió szíriai menekültet lát el, miközben az ország lakossága 4,5 millió.
-35-56 GBP ellátmányt kapnak egy hétre a különböző nyugati országoktól (ez napi 3000-3500Ft egy napra, ebből élnek nyugaton)

fifibá55 2015.08.11. 17:46:50

@jt:
A vonatkozó nemzetközi szerződéseket anno nem ilyen szcenárió figyelembe vételével fogalmazták és fogadták el, nem tartom kizártnak, hogy még korrekcióra is sor kerül. Nem elsősorban miattunk, hanem a francia/angol helyzet enyhítésére.

A migránsok kezdenek immár alapjogként tekinteni a szabad országválasztásra (nincs ilyen) és tartós ellátásukra (ilyen sincs), és ahogy Virág elvtárs mondta, a helyzet fokozódik: Görögországban már erőszakos események kezdődtek (Kosz), és a felgyűlt feszültség inkább előbb, mint utóbb máshol is ki fog törni.
Európa rá lesz kényszerítve valamilyen restrikcióra, de ebből senki nem fog jól kijönni.

Nálunk megoldás lehetne a migránsokkal üzletelés: aki migránst - átmenetileg - befogad, fejenként és naponta kapna 2000 forintot az ellátására (ez bőven kevesebb, mint az EU-s fejpénz, de mi olcsójánosok vagyunk). Azt hiszem, hamar felszívódna az a sokaság, amellyel most nem tudnak mit kezdeni. Ugyan ez az együttlét egymás megismeréséhez is elvezetne, ami bizonyos körben nem cél, de hát kockázat nélkül nincs üzlet.

Kampfer 2015.08.11. 18:05:06

@jt: Üdvözlet! Ezek migránsok! Nem kellene őket senkinek sem fuvaroznia. A magyar államnak biztosan nem. Az elfogottakat szerintem egyszerűen BŰN őrizet nélkül továbbengedni, őrzött területen KELLENE ellátni őket a határ közelében, ahonnan a regisztrációt és biometriás regisztrációt követően vissza kell(ene) toloncolni őket a szerbekhez! Semmi keresnivalójuk a köztereinken! Tekintettel az általuk jelentett közbiztonsági, közegészségügyi, társadalmi és nemzetbiztonsági kockázatokra szegregálni kell őket, amíg a kitoloncolásuk megtörténhet. Ha ennek bármilyen nemzetközi egyezmény gátat szab, azt fel kell mondani és deklarálni kell, hogy NINCS itt helyük, innen menniük kell! Szerintem az a politikai erő jár el helyesen és a magyarság érdekében, amelyik ezt az álláspontot képviseli!
Kamp.

Kampfer 2015.08.11. 18:12:40

@jt: Alapvető érdek, hogy a regnáló hatalom ne lopjon közvagyont! Vagy legalább ne annyit... Ebben nincs vita köztünk! Abban sem, hogy a fidesz sajnos bőven sáros...! De a migránskérdésben az ő és inkább a Jobbik álláspontját tartom elfogadhatónak a magyar érdekek szempontjából. Én magam nem az LMP-vel kapcsolatban használom a 'nemzetellenes' jelzőt, habár biztosan nem vagyok a szavazójuk, de látok erényeket a pártban! Azonban az ún. 'demokratikus ellenzék' többi részeit egyértelműen hungarofób és nemzetellenes erőként tudom csak definiálni! Persze azt sem értem, hogy a Jobbik miért nem 'demokratikus' ellenzék...? Ugyanannyira demokratikus, mint bármely másik parlamenti párt.
Kamp.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.11. 18:28:01

@jt:

"Könyvtárnyi irodalom van arról, hogy Törökország, Görögország, Bulgária vagy Szerbia mennyire nem "biztonságos" és európai."

Ezzel az erővel az Egyesült Államok sem az, mert részarányosan sokkal több négert lőnek agyon a rendőrök, minr fehéret, sokkal több néger van börtönben, mint fehér.

Sőt Németország sem biztonságos ország, mert felgyújtják a befogadó állomásokat stb. Franciaország és Nagy-Britannia meg végképp nem, hiszen sorra halnak meg az Alagút bejáratánál a járművekre felszállni akaró migránsok.

Nem fog tetszeni neked, amit most mondok, de pontosan azt a szadeszos (ballibsi) érveléstechnikát alkalmazod, ami abból áll, hogy egyes fogalmakat addig tágítanak vagy üresítenek ki, amíg azok minden értelmüket elveszítik. Te most ezt tetted a biztonságos ország fogalmával.

Törődj bele abba, hogy pl. Szerbiát Németország is biztonságos országnak tekinti:

www.asylumineurope.org/news/29-09-2014/germany-adds-serbia-macedonia-and-bosnia-herzegovina-list-safe-countries-origin

"On 19 September 2014, the German Bundesrat (Federal Council) passed a law according to which Serbia, Macedonia, and Bosnia-Herzegovina will be added to the list of safe countries of origin."

Szóval Magyarország jóval Németország UTÁN nyilvánította Szerbiát biztonságos országnak, mégis mekkora volt a ballibsi felháborodás...

"Egyébiránt Magyarország sem, ezért nem érkeznek vissza tíz meg százezrével nyugatról a dublini szerződés szerint az először nálunk regisztráltak."

Ja, véletlenül sem az alacsonyabb magyar életszínvonal miatt. :)Inkább törekszenek Németországba, ahol felgyújtják a befogadó állomásaikat. Értem.

Nézd, lehet ez bárhogy csűrni-csavarni, attól még igaz marad, hogy Magyarország lakosságának ill. az általa megválasztott többségi kormánynak joga van úgy dönteni, hogy nem kérünk a betolakodókból.

A kormány még így is túl puha, pl. szabadon engedi lófrálni őket az országban ill. a városokban. Legalábbis remélem, ennyi még megmaradt a szuverenitásunkból. Zárt táborokban kellene tartani őket a kiutasításukig.

Más: Neked is belinkelek egy videót, az osztrák FS2 ÁLLAMI tv-adó műsorát. amelyben a stúdió vendége az osztrák állam volt macedóniai nagykövete, aki szerint a mostani népvándorlás lényegében háború és katonai eszközökkel kell megállítani. Törvényeket kell megváltoztatni, nem lehet eltűrni a folyamatos dokumentumhamisításokat, meg kell szüntetni a migránsok jóléti juttatásait, és kaszárnyákba kell zárni őket, hogy ne érintkezhessenek a lakossággal.

Ismétlem, ezt az osztrák állam volt mecadóniai nagykövete mondta, nem egy FPÖ-tag vagy egy véresszájú szélsőjobbos (ahogy a libsik minket titulálnak).

Ugye ez is mind az Orbán-kormány gyűlöletkampányának eredménye? Gondolkozz már. Európa jövője forog kockán, a migránssimogatás nem opció.

A link, Traiskirchenben készült, ha tudsz németül:

youtu.be/HmsM_w-BfgY

Egy szép megjegyzés az elejéről:

"80% werden - das legen die Statistiken nahe - diese Verfolgung nicht nachweisen können. Trotzdem werden die meisten im Land bleiben. Asyl is längst nur ein schönes Wort für illegale Einwanderung."

Különösen tetszik, ahogy a panaszkodó arab meglengeti a nem kétfilléres okostelefonját, ahogy tört angolsággal magyarázza, hogy a szabadban kell aludniuk. Mások magánházak udvarára törnek be és ott akarnak aludni, erről panaszkodnak Traiskirchen lakosai.

Egy trafikba betörő muzulmán azt kiabálja, hogy ő nem szaros osztrák, nem egy osztrák buzi, hanem egy muszlim. Agyonverlek, gyere csak, van vér a pucádban? Stb.

Szóval nézd meg, aztán gondolkodj el, vajon Ausztriában is az Orbán-rezsim gyűlöletkampánya működik-e...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.11. 18:29:24

@Kampfer:

"Persze azt sem értem, hogy a Jobbik miért nem 'demokratikus' ellenzék...?"

Azért, mert per definitionem demokratikus csak a ballib oldal lehet. Schluß.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.11. 18:33:00

@jt:

"-35-56 GBP ellátmányt kapnak egy hétre a különböző nyugati országoktól (ez napi 3000-3500Ft egy napra, ebből élnek nyugaton)"

Ismerek rengeteg nyugdíjast, aki ennél sokkal kevesebből él meg, pedig az élmiszerárak nálunk már nem ritkán magasabbak, mint Nyugat-Európában. És ezek a nyugdíjasok egész életük munkájával és járulékfizetéssel érték el ezt, nem azzal, hogy illegálisan betörtek egy ország területére.

Talán látod az ordító igazságtalanságot - és itt most nem az alacsony magyar nyugdíjakra célzok, amelyek annyire nem is alacsonyak. Aki illegálisan behatol egy országba, annak nem jár semmi juttatás. Menjen haza.

Ad Dio 2015.08.11. 21:17:37

@jt:

"Magyarország neked, állampolgárnak biztonságos, de egy menekültnek alig-alig van esélye oltalmazotti státust kapni (a menekültstátusról nem is beszélve). Tele volt ezzel a sajtó az utóbbi hetekben."

Az hogy "biztonságos"-e egy ország, azt nem az dönti el, hogy hányan kapnak menekült státuszt. Nem tudok róla hogy akárcsak egyetlen menekült is éhen vagy szomjan halt volna. Bántalmazással sincs tele a sajtó. Kapnak egy csomó segítséget.

Röviden: francokat biztonságot keresnek! Nálunk nyugatabbra több pénzt és ellátást kapnak. Nem pedig "biztonságot". Ennyi.

Azért nem az első békés országban állnak meg, hanem bevállalják az utat a Kánaán felé.

Lehet ezt szépíteni, de teljesen felesleges. Ezek az emberek egytől egyig gazdasági bevándorlók. Menekültnek maximum Törökországig nevezhetőek.

Ezzel nem elítélem őket, félreértés ne essék: ha a lehetőség adott, lehet én is ezt tenném a helyükben, de nevezzük nevén a dolgokat.

Ad Dio 2015.08.11. 21:41:01

@jt:

"-62% jött a három legnagyobb háborús zónából, azaz nem gazdasági okokból"

A többségnek nincsenek iratai, így ez bemondásos alapon megy csak. Ráadásul a szomszéd országban már nincs háború, onnantól már nem menekültek.

-Az idén megérkezett 200 ezer migráns az európai összlakosság 0,027 százaléka. Nem fogják összeomlasztani a szociális rendszert.

Ez a kétszázezer ember (év végére 400-500e lesz), valójában fiatalember, zömében nyelvtudás nélkül, az európai munkamoráltól gyökeresen különböző mentalitással. Az integrálásukra nincs működő modell. Elsősorban nem a szociális rendszert terhelik meg, hanem a társadalmat. Ráadásul számukra sem igazán tudunk jövőt mutatni. Csal idő kérdése, hogy mikor keserednek el.

-Ezzel szemben Libanon 1,2 millió szíriai menekültet lát el, miközben az ország lakossága 4,5 millió.

Náluk nincs társadalmi, kulturális különbség, ami feszültséget szülne.

-35-56 GBP ellátmányt kapnak egy hétre a különböző nyugati országoktól (ez napi 3000-3500Ft egy napra, ebből élnek nyugaton)

Pontosabban 35 font cash + koszt/kvártély. Napi árfolyamon számolva ez még minimum 80-100 font NAPONTA. Így a 35 font az valójában 5-700 font/hét...

Kampfer 2015.08.12. 07:01:14

@jt: "Magyarország neked, állampolgárnak biztonságos, de egy menekültnek alig-alig van esélye oltalmazotti státust kapni (a menekültstátusról nem is beszélve). Tele volt ezzel a sajtó az utóbbi hetekben."

Csak kérdezem: miért kellene szempontnak lennie, hogy az ország, ahol élek (t.i. a hazám) és állampolgár vagyok (még adót is fizetek, amiből nem csak a habonynak jut, hanem az LMP-nek is) biztonságos-e egy MIGRÁNSNAK? A saját polgárai számára kell egy országnak lakhatónak és biztonságosnak lennie! Ennek napjainkban egy nagyon jelentős része az is, hogy NE grasszáljanak mindenféle idegen MIGRÁNSOK a közterületein, hanem ha valami módon bejutottak (törvénysértő módon), akkor zárják őket lágerbe és a kitoloncolásig őrizzék őket akár géppuskásokkal őrtornyokból! Épp elég probléma a társadalmunknak, hogy az ide született cigányokat sem tudtuk integrálni, azok is csak néhány lépcsővel vannak feljebb ezeknél az erőszakos betelepülőknél!
Érdekelne a biztonságról alkotott véleménye annak a svéd családnak, akit két retkes-tetve MIGRÁNS eritreai féreg kiirtott, csak mert úgy tartotta kedve (kívánom, hogy a svédek is tanuljanak ebből)! Mi magyarok megtehetnénk, hogy a mások kárán tanulunk! Okuljunk a nyugatiak hibáján és ha kell, fallal és gépfegyverekkel állítsuk meg ezt a hordát! Erősen gyanítom, hogy '18-ban ez egy központi téma lesz! Ha máson nem, ezen gondolkozzon el!
Kamp.

Kampfer 2015.08.12. 07:11:45

@jt: "Ezzel szemben Libanon 1,2 millió szíriai menekültet lát el, miközben az ország lakossága 4,5 millió."

Ez miért releváns? Finnország alig több, mint 5 milliós. És annyi migránsuk sincs, mint nekünk. Akik vannak, azokat meg úgy rühellik a derék finnek, mint a szart! 2005-től több alkalommal hónapokat voltam kint, a moldávokat és a cigányokat már 2005-ben Ouluban is rühellték! A látottak alapján teljes joggal!
Miért kell, hogy érdekeljen Libanon menekültpolitikája? Nagyjából le kell szarnunk, mert nem a magyar polgárokat érintő kérdés! Továbbá akkor JT úgy gondolja, hogy követnünk kellene Libanon példáját? Vagy ez az LMP hivatalos álláspontja? Mert akkor csak jelzem, hogy nem kellene megvárni a '18-as választásokat, hanem már ma meg kell semmisíteni az LMP-t, mint politikai tényezőt...!
Kamp.

Kampfer 2015.08.12. 07:18:47

@Kovacs Nocraft Jozsefne: :-) Vagy esetleg eltér a 'demokratikus' jelzőről alkotott fogalmuk?
Kamp.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.12. 08:50:44

@Kampfer:

"Mert akkor csak jelzem, hogy nem kellene megvárni a '18-as választásokat, hanem már ma meg kell semmisíteni az LMP-t, mint politikai tényezőt...!"

Nem kell megsemmisíteni, mert ezzel a hozzáállással megsemmisíti önmagát. És a jelen poszt ehhez akkor is hozzájárul, ha amúgy az LMP hivatalos véleménye más, mert az emberben az csapódik le, hogy itt van egy LMP-képviselő blogja, aki a migránsok magyarországi letelepítését követeli.

Nem lesz nagy sikere.

"Csak kérdezem: miért kellene szempontnak lennie, hogy az ország, ahol élek (t.i. a hazám) és állampolgár vagyok (még adót is fizetek, amiből nem csak a habonynak jut, hanem az LMP-nek is) biztonságos-e egy MIGRÁNSNAK?"

Mint látod - és egy korábbi kommentemben én is írtam -, a posztoló a "biztonságos ország" fogalmát a saját szájíze és az éppen igazolni vágyott véleménye szerint olyan mértékben átdefiniálja, hogy az már köszönő viszonyban sincs a szó menekültjogi értelmezésével.

Hiszen ha Magyarország szerinte nem biztonságos ország (safe country of origin), akkor egyértelműen Ausztria és Németország sem az. Ausztriában Traiskirchenben a szabad ég alatt alszanak a migránsok, Németországban fel-felgyújtogatják a befogadó állomásaikat. Nagy-Britanniába csak élétük kockáztatásával próbálhatnak bejutni. Ausztrália eleve be sem engedi őket.

Kérem akkor a T. posztolót, nevezzen meg pár szerinte is biztonságos országot.

Ha tudsz németül, neked is ajánolom az általam korábban belinkelt osztrák TV-műsor megtekintését. Abban azt is boncolgatják, kik a haszonélvezői a mostani erőszakos népvándorlásnak. Talán meglepő, de ezek között felsorolják a mainstream médiát, az NGO-kat és a segélyszervezeteket is. Elgondolkadtatóak az érvek, és egyben mellbevágó, milyen kicsinyes és önös érdekek miatt támogatják a bevándorlást az NGO-k és a segélyszervezetek.

jt · http://jakabfytamas.blog.hu 2015.08.13. 23:16:37

@Kovacs Nocraft Jozsefne: olvasd el jobban az általad ide linkelt cikket: Németország Szerbiát biztonságos országnak nyilvánította a _szerbek_ számára ("of origin"), de nem az afgánok, szírek, számára. Azaz nem ismeri el, hogy egy szerbnek Szerbiából menekülnie kell. Én meg arról beszéltem, hogy egy afgán számára a szerb menekültügyi rendszer nem biztosítja a minimális feltételeket. És mellesleg a magyar sem. És főleg ezért nem küldik vissza a németek a Magyarországon keresztül érkezett afgánokat (szíreket, stb) vissza hozzánk, miközben Dublin szerint joguk volna hozzá. Így már érted? Magyarként meg ne kérj menedéket a németektől.

Azt meg kérem, hogy bizonyítsd ezt az állításodat: "itt van egy LMP-képviselő blogja, aki a migránsok magyarországi letelepítését követeli."
Az ellenkezőjét szerintem a cikk következő része bizonyítja: "felelős politikus [...] szeretné, hogy visszakapjuk a nemrég felújított terünket". Rém bonyolult lesz rámhúzni, hogy le akarom telepíteni őket, the floor is yours.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.14. 09:52:36

@jt:

Elolvastam. Mondjál pár indokot, vajon miért ne lenne Szerbia biztonságos ország a máshonnan érkező muzulmánok számára, amikor Szerbiában is él vagy 3%-nyi muszlim lakos.

Ha Németország Szerbiát biztonságos országnak tekinti, ahol senkit nem üldöznek etnikai vagy vallási hovatartozása miatt, akkor ez értelemszerűen vonatkozik az onnan érkező migránsokra is, hiszen ha nem vonatkozna rájuk, akkor nem lehetne azt állítani, hogy Szerbiában senkit nem üldöznek etnikai vagy vallási hovatartozása miatt.

Amúgy nem véletlenül használtam a safe country of origin fogalmat, mivel a safe third country fogalma igen körülményesen és diffúz módon van definiálva, már ahol.

De mindegy is. A menekültügyi szabályokat, nemzetközi és egyéb megállapodásokat eleve nem a mostani őrületes betolakodó-özönre méretezték - ilyesmire anno soha senki nem gondolt. Értelmetlenség ezért a ma érvényes megállapodások/törvények alapján gondolkodni, mert ezek már alkalmatlanok a helyzet kezelésére. Lehet persze töketlenkedni, időt húzni és jogászkodni, de ez Európa történelmi bukását fogja eredményezni. Talán nagy szavaknak tűnik, amit írok, de a bukás még ennél is nagyobb lesz.

Európa dönthet:

1) vagy a saját engedékeny törvényei és álságos, öngyilkos "humanizmusa" miatt épp a saját polgáraival lesz antihumánus és ezáltal elveszíti önazonosságát, kultúráját, ezer éve épített gazdagságát és szabadságát, önként átadva értékeit, területét és szabadságát a betolakodóknak, ami persze véres polgárháborúkba fog torkollni,

2) vagy félreteszi a szemérmességét és a leghatározottabb katonai eszközökkel megállítja az erőszakos honfoglalást.

Ha semmit nem tesz, akkor effektíve az első megoldást választja. Ha késlekedik, akkor is.

A témában olvasd el ezt:

kuruc.info/r/9/146781/

Tökéletes összefoglalója annak, miért KELL megállj parancsolni a migránsáradatanak, mégpedig azonnal - lehet, már ma is késő. Az alcím már sokat elárul: "Nincs jogunk unokáink örökségét elpusztítani csak azért, hogy idegen tömegeknek ma jobb legyen az élet"

Még egy fél bekezdést másolok be, a többit olvasd el magad, ha akarod:

"Mivel a [migránsok] támogatóik erkölcsi alapokon akarják kizsarolni belőlünk, hogy támogassuk a saját életterünk idegenek általi elfoglalását, így nekünk is fontos a szociális okok mellett erkölcsi alapokra helyezni a bevándorlás ellenzését. Nem szabad hagyni, hogy ők tematizálják a kérdést, magukat humánus, erkölcsös embereknek, míg minket tudatlanul gyűlölködőknek beállítva, hiszen mi vagyunk azok, akik értéket óvnak. Az Európát felforgatni, veszélyessé, egészen más arculatúvá, más etnikumúvá tenni akarók tartoznak magyarázattal, nem mi. Mint alább bemutatom, a bevándorlás, főleg idegen fajtájú bevándorlás ellenzése teljes mértékben racionális és erkölcsös álláspont."

Ha zavar, hogy kurucinfós, akkor gondolj erre: értelmes ember nem azt nézi, ki írta, hanem azt, mit írt.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.14. 11:07:24

@jt:

Aztán olvasd még el ezt is:

www.dw.com/de/gaddafi-droht-europa-geld-oder-fl%C3%BCchtlinge/a-6276484

2010-es írás, amikor Kadhafi még hatalmon volt. Ebből világosan kiderül, Kadhafi pénzt és eszközöket kért az EU-tól a migránsáradat megállításához:

"Er drohte den Europäern, seine Bemühungen für eine Eindämmung der illegalen Einwanderung von Afrika in die EU-Staaten sofort einzustellen, falls diese ihn dabei nicht finanziell und technisch unterstützen sollten. Dann werde der "christliche, weiße" Kontinent Europa "schwarz" werden, sagte Gaddafi."

Tudjuk, mi történt azóta. Az európai menekültügyi és egyéb libsi szervezetek (pl. Pro-Asyl, Amnesty International) bírálták Kadhafit és az EU-t is, amiért együttműködött Kadhafival. Aztán az USA megbuktatta Kadhafit, az áradat pedig elindult.

Senki nem mondhatja Európában, hogy mindez nem volt előre látható. De az EU a saját vesztébe rohan, és közben még büszke magára és tapsikol is örömében.

A muszlimok meg röhögnek a markukba, hiszen a világtörténelem során még nem fordult elő olyan, hogy egy ország önként átadta volna életterét, gazdagságát, vallását és kultúráját egy idegen betolakodó áradatnak.

Bafana 2015.08.17. 16:02:15

@jt: Ki beszélt itt Izrael államról? Csak Izraelben élnek zsidók?
Érthető?
süti beállítások módosítása